Outfit från igår



Hann inte blogga något igår, för först åkte jag till skolan vid 8.30, när jag kom dit så skulle jag bara limma fast en tandborste på en plansch som jag hade gjort. Sen fick jag gå hem och skriva på min rapport.
Men när man sitter hemma framför datan och har något viktigt att göra, så orkar man inte göra det. Så satt och läste bloggar mm i någon timme. Sen skrev jag klart min rapport, det blev 6 sidor om man räknar med framsida och innehållsförteckningar :D 

Vid 17 åkte jag till kyrkan, för vi skulle vara där och typ träffa alla andra konfirmander. Så vi fick se på Prinsen av Egypten och äta pop corn och soppa. På lördag ska jag dit igen, fast då ska vi sova över där tills på Lördagen.

Nu så ska vi bara äta frukost och sedan åka iväg till Tommys föräldrar för att äta tacos o.O

Kommentarer
Postat av: Madde

va söt linnet/tröjan verkar vara:D

2012-04-06 @ 10:57:57
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Dennis

Förbannat snygg!

2012-04-10 @ 19:26:09
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback