1 Februari







Idag hade vi sv, franska, hemkunskap och slöjd så det var inte så jätte jobbiga lektioner idag. Tiden gick även fort. När jag kom hem kännde jag för att fota lite, så tog med mig kameran ut och fotade mig och min kanin Plutten :) Fast det var väldigt kallt, tror att det var 6 minusgrader. Så det blev bara ett par bilder.

Imorgan ska vi få börja en halv timme senare, för att våran lärare inte kommer vara där imorgon. Woho! Så vi ska få se på en film och göra en muntlig presention på engelska imorgon. Ska ta med mig pengar imorgon till skolan (som jag kan äta under filmen), för det är Extra pris på godiset på vivo nu! :D 





Kommentarer
Postat av: michaela

HAHAHA, Du ba: " Ska ta med mig pengar imorgon till skolan (som jag kan äta under filmen)" som om att du ska äta pengar xD

2012-02-01 @ 17:55:20
URL: http://mipic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback