Om igår och idag



Igår var det ju alla hjärtans dag, tycker inte att det är så speciellt. Men igår var det ingen bra dag. Först hade vi lektioner i skolan, det var helt okej. På de två sista lektionerna fick jag ont i huvudet och halsen mm. Men stannade kvar i skolan eftersom det ändå inte var så lång tid kvar tills vi slutade.
När jag kom hem bakade jag chokladbollar formade som hjärtan, de blev lite missbildade som ni ser på bilderna. Efter det gick jag upp i mitt rum för att plugga so och så somnade jag... sen i natt vaknade jag av att jag hade sååå ont i huvudet, och så hade jag 38.7 graders feber (vet inte vad man brukar ha o.O)

Så stannar hemma från skolan idag, hoppas att jag mår bättre imorgon. För då är det matteprov...
Nu ska jag plugga so och äta lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback