Igår, idag, imorgon



Igår morse regnade det så jag och min familj körde bowling mot Tovas familj. Det gick bra för mig i början men mot slutet började det gå sämre. Tovas familj vann, men får hoppas att vi vinner nästa gång :)
Så när vi kom hem hade det blivit soligt ute, jag och Tova gick iväg till Alby och fotade och när vi kom tillbaka la vi oss och solade på hennes studdsmatta. På kvällen åt vi tacos där.

Idag har jag varit med Frida och Josefine. Vi har till mesta del spelat ett spel iform av massa olika frågor. Från sanning & konsikvens frågor till frågor om verktyg och skönhetsprudukter. Men kul var det.

Till imorgon då, vi åker till Skövde/skara på morgonen för att gå på skara sommarland. Har nästan blivit som en tradition vi gör varje sommar. Vi ska vara där i två dagar med Tovas familj. Så bloggar antagligen på Onsdag eller Torsdag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback