Marholmen



Tror att det har gått ungefär två veckor sen jag senast bloggade. Hade tänkt skriva något inlägg förra veckan men orkade inte och sen kunder jag inte. Förra veckan jag jag iallafall på Skara sommarland i två dagar och så bodde vi på hotell i staden Skövde. När vi kom hem därifrån var jag hemma några dagar. Tältade med vänner och så badade jag första gången i Sverige för i år. Det var väldigt kallt, så tror inte att jag kommer bada så mycket mer i år. 

På lördagen åkte jag och min familj iväg till Marholmen, en ö som ligger en bit utanför Norrtälje. De senaste åren har vi hyrt en stuga som ligger några meter från en brygga som vi brukar sola/fiska vid :) 
Så förra veckan bestog av minigolf, fiske, fotografering, trampbåt, hundar, grillad mat, släktingar, promenader, moln, sol, åska och så läste jag mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback