picture



Längtar tillbaka till mallorca redan, för det var rätt så varmt där när vi var där och här i sverige är det inte mer är 20 grader. Det var ungefär 27-34 grader när vi var där och det var oftast sol, det var molningt någon dag. Men tycker att en vecka ändå räcker och om vi skulle åka två veckor skulle det nog bli långtråkigt efter ett tag :/

Har flera bilder därifrån som jag kommer läga upp här senare :)

____________________________________________________________________________________________________________

Idag hade vi skola. Vi började tydligen 10 idag men jag och några fler trodde att vi började 8.30 så jag han städa ut mitt skåp och lämna tillbaka massa böcker innan klockan 10. Sen fick jag gå hem. Väldig slapp dag tycker jag.

Imorgon ska vi paddla kanot, det ska bli roligt. Efter paddlingen skulle vi vandra men jag ska ta bussen tillbaka till skolan för att servera mat till 9:orna som har en årlig lunch imorgon. Nadia ska också göra det, så vi slipper vandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback