Night



Idag är det Måndag igen och var i skolan idag.
Fick redovisa en svenska powerpoint, som handlade om Bellman. Det gick faktist rätt bra, hade inte hunit göra klart den helt, så fick göra det imorse innan jag åkte till skolan. Vi hade även idrott, då jag och Michaela hadde uppvärmning för alla andra :)

Nu sitter jag och läser massa papper som handlar om Jazz, ska försöka lära mig allt tills imorgon, då har vi musik prov på Jazz. Så får se hur det går. Tror att det kommer gå rätt så bra.

Juste vi fick veta att vi ska praoa vecka 21 idag, så jag, Michaela och Nadia frågade om vi kunde praoa på ett hunddagis.
Och vi ska få praoa där, så då är vi klara med letandet :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback