Things to do




Just nu försöker jag lära mig 15 franska glosor tills imorgon, så får se om jag lär mig dom.
Ska även titta igenom en engelska läxa tills imorgon, sen har jag bara en matte uppgift kvar.
Fast den får man nog göra klart i skolan :)

Idag kom jag iallafall 50 minuter tidigare för att göra en Franska läsförståelse
som jag missade när jag var sjuk. Så när jag hade gjort den i cirka 10 minuter
gick brandlarmet, så alla behövde gå ut ur skolan. men det var ingen brand.
Så fick göra klart Franskan, sen började nästa lektion.
På idrotten körde vi vollyboll, en av de tråkigaste sporterna tycker jag...
men vi fick sluta några minuter tidigare, då blev jag glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback