Tårttävling

Började dagen med att springa iväg till bussen för att skriva om en franska text, men när jag kom till skolan så fick jag inte göra den så det känndes rätt onödigt att stressa hela morgonen. På lunchen fick vi kycklinggryta med minimajs, bambuskott och ris vilket var väldigt gott (för att vara skolmat). På min skola har vi haft rätt dålig mat i flera månader men nu har vi äntligen fått en kock så nu är det god mat som man kan äta. 
I slutet av dagen så fick vi ha en tårttävling då man skulle göra den finaste och godaste tårtan som vår lärare skulle betygsätta. Vi hade detta som en avslutningslektion med vår svenskalärare som ska sluta imorgon. Guess what? Min, Cassandras, Michaelas, Nadias och Cassies tårta kom på sista plats. Fast den var god och vi åt mycket så man mådde illa av all grädde i slutet :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback