♠ ♣ ♥ ♦

Jag älskar att titta igenom min gamla blogg och titta på gamla bilder.
När jag tittar igenom bilder från December 2012 - April 2013 så märker jag att jag endast tog svartvita bilder.
Jag har nästan bara svartvita bilder på min tumblr men använder sällan den.
Jag var väldigt osäker på om jag ville gå på Värmdö eller Kärrtorps gymnasium men är glad att jag valde Kärrtorp.
Om jag spelar sims kan jag sitta i flera timmar med det och tröttnar nästan aldrig på det.


Jag längtar redan till nästa sommar för vill göra så mycket då och vill kunna åka longboard ute utan att frysa.
När jag hittar ett nytt band/låt/album som jag gillar så lyssnar jag om och om på det tills jag tröttnar.
Jag vill spara massa pengar så att jag kan resa mycket när jag blir 18 år.
Jag tycker inte att det är lika roligt att shoppa längre än vad jag tyckte för ett år sedan.
Jag börjar lätt gråta när familj/vänner är ledsna eller när jag läser sorliga texter/ser på sorliga filmer.
 

Har aldrig ätit en Big Mac på McDonalds så ska testa en när erbjudandet då man kan köpa en för 4.75:- kommer till Tyresö.
Jag har fotat jättelitte på senaste tiden. (det är därför jag har gamla bilder i detta inlägg) 
Jag föredrar popcorn framför chips men lösviktsgodis är bäst!
Jag köpte en dator till mig själv för min sommarjobbslön så nu har jag en egen (vi har alltid delat på en i min familj).
Jag har redan börjat tänka på vad jag ska önska mig i julklapp för vill ha något roligt och inte bara pengar.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback