ojojoj

 
Okej här kommer ett inlägg mitt ibland all bloggtorka. Har egentligen inte tid att skriva något nu för borde egentligen plugga men jag gör ju alltid sådant jag inte ska göra när det kommer till plugg. Har typ inget att skriva för har glömt bort vad man ska skriva på en blogg och vill typ skriva massa saker men vet inte hur och när. Men här är i alla fall en lista med saker jag längtar till:

- Sommarlov
  Ska grilla massa med mina friendos (bestämde jag nyss) och bada och sola och sova och allt sånt.

- Tills jag ska åka till kreta
  Soooool

- Sommarjobba
  Kanske inte världens roligaste men man får ju pengar och det vill Emelie ha.

- Tills alla mina favoritserier börjar igen för börjar få lite serietorka
  Längtar mest tills Orange is the new black börjar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback