Sommarlov




Igår hade vi skolavslutning på skolan. Woho för det! Vi fick våra betyg, lärarna pratade, rektorn pratade om 9:an, elever sjöng och alla var glada. Blev nöjd med mina betyg och fick lite pengar till sommaren, fast ska försöka höja betygen lite till, så blir det perfekt :)
På kvällen grillade jag och några kompisar vid en sjö, vi grillade korv, åt godis och bara var.

Ikväll ska min morbror och några andra komma hit och äta middag, efter middagen ska jag gå ut och möta Nadia. Så får se vad vi hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad söt du är!

vart har du köpt linnet? :)

Svar: Har köpt linnet på Hollister :)
None None

2012-06-16 @ 19:02:27
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback