Friday



Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så berättar litte om min dag.
Idag hade vi svenska (muntliga) nationella som jag tycker gick väldigt bra. Men får se hur läraren bedömde senare. Efter nationella hade vi en rast på cirka tre timmar om inte mer. Så jag Nadia och Veronica köpte godis och spelade spel tills språklektionen började. Vid 13 så slutade vi och då var det alltså sportlov.
Så vad ska jag göra på sportlovet?
Nu i helgen ska jag inte göra något speciellt. Kanske plugga lite inför ett prov efter lovet, fota och se några filmer. På söndagen åker vi iväg till Bjursås där vi ska åka skidor. Ska även lära mig åka snowboard där, så hoppas det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback