18 mars

I lördags gick jag och Michaela ut tidigt på morgonen iväg till en strand där vi stog och fotograferade med ballonger. Men efter någon timme kom det folk gående där som tittade konstigt på oss så vi började gå hemåt. Senare på kvällen gick jag, Michaela och Josefine ut och fotade några till bilder i solnedgången och det var mycket kallt. Efter det mötte vi upp Frida och åkte iväg till McDonalds för att äta.

Idag hade vi en helt vanlig skoldag med massa jobbiga lektioner. Vi har fått ett nytt schema som är mycket sämre än vårt förra, fast idag slutade vi en timme tidigare. När jag kom hem möttes jag av goda färska bröd som mamma köpt hem och just nu tittar jag på en film som heter Don't say a word.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback