Kärrtorp


Okej, känner att jag vill blogga igen så får se om det blir fler inlägg framöver för den senaste tiden kommer det sällan upp inlägg. Men måste börja ta mer bilder då för har verkligen inte använt min kamera på rätt lång tid. 
Vad har jag gjort sedan jag senat bloggade då? Har ju börjat gymnasiet som jag skrev om sist och jag gillar verkligen min skola. Bygnaden känns som en typisk skola, det finns en ljushall där man kan umgås, spela biljard, fotbollspel, bibliotek mm. Sen finns det ju en matsal och maten är helt okej, hitills har vi fått god mat nästan varje dag och så finns det filmjölk ifall man inte gillar maten haha. I min klass är vi några som umgås och alla är jättesnälla men det finns faktist några i klassen jag inte pratat med än. Vi går i ekonomi/juridik och vi har hitills läst två ämnen jag aldrig läst förut. Det första är privatjuridik, det tycker jag är jätte intressant och just nu håller vi på med riksdagen/regeringen. Sen så läser vi även företagsekonomi just nu och det är lite mindre roligt, men kanske tycker det blir mer intressant efter ett tag. Men är nöjd med mitt val och hoppas att det kommer bli 3 bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback