Några minuter kvar




Igår på kvällen åkte vi över till min mormor och fikade där. Åt bullar och drack saft :D Gjorde inte så mycket mer igår än att vara hemma, fixa bloggen och typ se på tv.
__________________________________________________________________________________________________________

Nu sitter jag i min säng och väntar på att Top model Sverige ska börja, det är bara några minuter kvar så passade på att skriva ett inlägg så länge :)
De som jag tycker mest om i Topp model är nog Alice och så gillade jag Jamilla, men hon åkte ju ut förra veckan.

Idag var jag iallafall i Nacka Forum (igen) med Cassandra, Nadia och Michaela. 
Fast köpte inget idag, vill spara resten av mina pengar tills jag fyller år. Kanske får pengar då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback