Fylla-i-lista

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Jag hade själv försatt mig i den här situationen.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En soff kudde.

Vad var det senaste du såg på tv?
Tittar på Jims värld, just nu :)

Utan att se efter, gissa vad klockan är:
9.04 (kollade nyss, den är 8.47)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet från tv:n

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var på väg hem från ett pass med Josefine.

Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och en randig tröja.

Drömde du något inatt?
Gjorde jag självklart, men minns ingenting.

När skrattade du senast?
Jag minns inte. Men det var iallafall någon gång igår :)

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
fönster, elkontakter, element :D 

Har du sett något konstigt på sistone?
Har jag säkert, men minns inte :/

Vad tycker du om den här utmaningen?
haha, tycker inte att den är så speciellt rolig...

Vilken var den senaste film du såg?
majs vad heter den? Juste jag såg Notting Hill

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag skulle köpa massor av kläder, resor, presenter till mina vänner och familj. Kanske en lägen het som jag kan bo i sen och om mops om jag skulle få för mamma :) 

Tycker du om att dansa?
Ja :D

George Bush?
Är inte det en gammal president o.O

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har inte tänkt på det, men kanske Natalija (älskar det namnet), vet inte killnamnet.

Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Skulle vilja bo i New York och ha ett sommarställe i Cypern :)

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
WTF, pärleporten? Men kanske att jag får återföddas på nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback