Random fakta om mig

1. Jag är halv finsk/svensk

2. Jag har gått i tre olika skolar, den jag går på nu är bäst av dom

3. Jag har aldrig ätit kebab

4. Jag har två mellan namn, Love & Margareta

5. Jag och min familj ska åka till Mallorca i Juni

6. Jag har en hamster som heter Frank och han har ett problem, han biter på sin matskål hela tiden.

7. Jag älskar att ha städat och hatar när det är stökigt

8. Jag ska försöka spara mina pengar från och med nu :)

9. Jag började blogga på den här bloggen på julafton 2011

10. Imorgon ska jag träna på Friskis & Svettis för första gången i mitt liv :)





Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

fin bild :D

2012-02-06 @ 20:56:52
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback