Saker om mig




Jag tror att både min hamster och kanin kommer dö i år. Men hoppas inte.


I taket lyser stjärnorna är min favorit film och igår när jag hållde på med tv:n råkade jag radera den från min inspelningslista...


Jag fyller faktist år om 61 dagar.


Jag ska börja på dans en gång till i veckan, fast ska prova någon gång först.


Jag tycker att jag är jätte dålig på att skriva noveller och att stava, men fick rätt så bra betyg i änmet Svenska.


Att ha bruna ögon och blont hår tycker jag är jätte snyggt. Vill ha...

Kommentarer
Postat av: Aina|Fotografi

hihi du blev dagens blogg på en grejj. Klickade på "här är dagens blogg" så kom din blogg upp, hihi :D

2012-01-09 @ 18:38:39
URL: http://picturesbyaina.blogg.se/
Postat av: evelina

Emelie tro inte det! Dina djur kommer leva länge till för du tar så bra hand om dem! (ignorera hur fult det där blev men jag menar det, hah...) :')

2012-01-11 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback