Woho



Dagen började med att jag vaknade för sent, åkte till skolan, hade mentorstid, franska och sedan matte. I slutet av matte lektionen fick alla som skulle vara med på danstävlingen gå iväg för att träna, de andra skulle räkna matte, läsa eller göra något annat. Jag Michaela och Nadia skulle igentligen inte vara med på danstävlingen men våran matte/no lärare övertalade oss att vara med. Så vi skrev upp oss på listan och gick iväg för att träna in en dans. Jag och Nadia skulle dans vals och Michaela och Nadia skulle dansa bugg.

Sen åt vi lunch och efter lunchen började tävlingen, trodde att det skulle gå rätt så dåligt för mig och Nadia, eftersom vi bara haft någon timme på oss att öva. Men... vi kom på andra plats av alla tjejer som dansade vals.
Michaela och Nadia kom på första plats i bugg bland tjejerna :D

Så det var bra att våran lärare övertalade oss att vara med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback