Yesterday and Today


En bit av av min rulltårta som jag bakade i Lördags :)


Har inte hunnit och orkat att blogga så mcyekt, igår och i förrgår.
Men i går var jag ju i skolan, efter skolan åkte jag Nadia och cassandra till gallerian och så träffade vi felicia på bussen, hon földe ochså med. 
När vi kom dit gick vi runt i några affärer och jag köpte ett linne från Hollister, men måste byta den
till en större storlek, för den kommer bli jätte liten när man tvättar den. Så kan lägga upp en
bild på den senare någon dag.

Idag var jag i skolan igen, såklart.
Vi började 8.30 och slutade 13.20, vi fick sluta lite tidigare än vad vi skulle gjort.
Det var även sköna lektioner och hamburgare till lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback