tredje maj



Idag är det redan Torstag, tycker att dagarna gått fort den senaste månaden. Fast det är bra, för då kommer vi närmare sommarlovet :)
Idag hade jag iallafall på mig tröjan som är på bilden, köpte den för några veckor sen.
I skolan fick vi tillbaka våra matte prov, det gick väll bra. men det var nog något jag skulle öva lite mer på.
Så hade vi svenska och engelska då jag hann med väldigt mycket, vilken är bra. Eftersom vi har svenska prov snart.

Just nu äter jag tuc, gud vad jag älskar det. En av de goaste som finns tycker jag.
Och hade tänkt gå ut och springa, men när jag bytt om hittar jag ingen jacka att ha på mig, så orkar inte.....
Måste köpa någon jacka jag kan springa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback