12 November



Vad har jag gjort sen jag senast bloggade? Varit jätte trött, pluggat, haft prov, ätit godis, dansat, hade gäster i helgen så gjorde förrätt.
Ja, orkar inte blogga. Vet inte vad jag ska skriva och har inga bilder att visa. Men jag och Michaela ska typ ut och fota någonstans i stan i helgen? Så får hoppas att bloggningen blir bättre framöver. 

Idag hade vi simning i skolan vilket vi har ungefär en gång per termin. Våra lärare tror typ att vi ska glömma bort hur man simmar annars. Ska strax iväg till dansen också :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Börja....blogga.... Nu har ju jag börjat :D

Svar: Hahah, soon my friend... soon..

2012-11-19 @ 17:12:17
URL: http://milot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback