seize questions



Ta närmaste bok och slå upp sidan 20, rad 6 - vad står där?
Den här gången rodnade han inte. Istället lade han huvudet på sned och drog läpparna till ett leende.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En soffa

Vad ska du göra efter det här?
Jag ska måla mina naglar och sen gå till någon.

Vad var det senaste du såg på TV?
Det var en film som jag började se på i 10 minuter imorse, minns inte namnet. 

Utan att se efter, gissa vad klockan är
Klockan kanske är 12.15?



Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Faktist inget, det är helt tyst i huset. Ska nog sätta på musik nu.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår kväll när jag gick hem från bussen

Vad tittade du på innan du började svara på den här listan?
Andra listor :)

Vad har du på dig?
Mjuskisbyxor och en t-shirt

Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Kommer inte ihåg, var några dagar sen jag senast drömde.



När skrattade du senast?
För typ två timmar sen

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Förutom tapeter och fönster så är det inget annat.

Vilken var den senaste film du såg?
Det var ju den där imorse som jag inte minns namnet på, men annars var det 2012.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, ett nytt stort hus till familjen, en ny mobil, resor och massa andra saker.

Tycker du om att dansa?
Ja, det är kul! :)

Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Beror på vilket land det är, men skulle nog kunna bo i Storbritannien, USA eller Danmark. Men trivs i Sverige.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback