25 April

Hej! Har inte hunnit blogga något i veckan men det är så mycket med skolan hela tiden. Vi har massor av inlämmningar/redovisningar i flera ämen och så har vi haft några prov denna vecka. Men det är ju bara att kämpa på för snart är ju skolan slut. Vi har nog bara några veckor kvar. 

Idag har det väl varit en helt okej dag. Började morgonen med att jag skulle äta apelsin och när jag skulle skära upp den råkade jag skära i mitt finger. Så fick panik och viste inte vad jag skulle göra, därför missade jag bussen och kom försent till skolan. Så när jag kom till skolan fick jag sätta mig och göra ett matteprov som gick jättebra förutom på en uppgift som jag vet hur man gör fast skrev fel. Men nu är jag hemma och hade tänk träna lite hemma, kör övningar från Blogilates. (Älskar hennes övningar). Fast borde egentligen göra min bilduppgift men skjuter fram den tills senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback