Lång lista om allt möjligt

Vad gör du innan du ska sova? Är inne på mobilen, ser på tv eller bara ligger ner i sängen tills jag somnar.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Jag antar det
Choklad eller glass? Choklad såklart.
Stövlar eller sneakers? Hmm sneakers.
Kjol/klänning eller jeans? - Använder mest jeans men älskar kjolar.

Åtta fakta
Hemstad/ort: Tyresö
Hårfärg: Typ blond/brun
Längd: 165
Frisyr: Har utsläppt när jag inte är hemma och uppsatt när jag är hemma (om håret inte är plattat)
Ögonfärg: Blågrå
Skostorlek: 37
Humör: Trött och hungrig
Vänster eller högerhänt: Höger

Saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? nja
Tror du på kärlek? haha ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nej
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? haha nej tror inte det iallafall
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hur skulle jag veta det ifall den var hemlig?

Tio saker
Det där eller det här
Kärlek eller pengar? kärlek fast pengar är bra..
Vin eller öl? Dricker ju inte.. så tar inget
Dag eller natt? Dag
One night stand eller förhållande? förhållande
Tv eller internet? internet 
Pepsi eller cola? cola
Färgfoto eller svartvita? Just nu gillar jag svartvita mest. 
Twitter eller Facebook? Twitter
Telefonkontakt eller face to face? face to face
Skidsemester eller solsemester? Solsemester
Tio "Har du nånsin"
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? haha nej
Har du nånsin viljat ta livet av dig? nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? nja
Har du hoppat bungy jump? haha nej tror inte jag skulle våga ens.
Har du nånsin varit med i en olycka? ja eller vet inte om det räknas som olyka..
Har du nånsin ätit en hel tårta? nej, skulle inte orka och skulle må illa.
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? ja
Har du nånsin undrat om du har ADHD? wtf nej
Har du någonsin gått på bio själv? haha nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? nej

Tio Känslor
Saknar du någon just nu? ja fast nej..
Är du glad? nej bara hungrig och trött
Är du fundersam? nej
Är du uttråkad? ja tyvärr
Är du tysk? nej
Är du italienare? nej 
Är du spansk? nej
Är du finsk? halvt
Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej
Gillar du någon just nu? nej.

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? 18.50
Namn? Emelie
Vart bor du? har redan skrivit det ju
Hur många barn vill du ha när du blir stor? vet inte två kanske.
Vill du gifta dig? tror inte det
Rullar du spaghettin eller skär du den? skär, det är så jobbigt att rulla för det kommer så mycket spagetti då.
Har du ätit sushi? nej aldrig
Favoritglass? polka glass
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2
Humör? trött + hungrig

Fyra Grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? haha nej
Har du en hund? nej skulle vilja
Sover du helst själv eller med någon? hahah själv eller jag vet ej.
Tror du på spöken? När man är ensam hemma och det är mörkt

Skulle:
..du vilja vara längre? kanske lite längre
..du vilja dricka dig full nu? nej
..du vilja äta? Emm ja.

Kan:
..du röra på öronen? nej
..du slicka dig på näsan? nej inte det heller
..du kolla i kors med ögonen? ja, är det någon som inte kan det?
..dina föräldrar lita på dig? ja
..du låta bli att prata på 4 timmar? haha tror jag skulle klara det
..dina vänner lita på dig? ja det kan de
..du tänka att pierca dig i naveln? ja det är snyggt
..du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja ifall jag inte hittar något jag vill ha.

Har:
..du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja men inte om stora saker.
..dina föräldrar sagt att dom älskar dig? men ja
..du syskon? en bror.
..dina föräldrar ljugit för dig? haha säkert någon gång
..du redan tröttnat på dom här frågorna? är uttråkad så nej.
..du borstat tänderna den senaste timmen? nepp
..du haft sex med någon som är tre år äldre? nej
..du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej 
..du ljugit på någon fråga än då? nej det har jag inte

Vem:
..älskar du? det är några stycken
..är den bästa artisten/gruppen? just nu Two Door Cinema Club
..pratade du senast i telefon med? Tommy
..är snällast i världen? känner inte alla människor i världen men det finns nog jätte många snälla människor.
..vet allt om dig? ingen vet allt om mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback