Färger


Har ingen inspiration till att fota och har inte haft något att blogga om den senaste tiden. Det blir så mörkt när man kommer hem från skolan och jag vill helst fota i dagsljus, så det blir ingen bra kombination. 
Nu har iallafall skolan börjat igen, den sista terminen på skolan jag går i nu. Har så mycket saker jag längtar efter att göra. Längtar till sportlovet då jag ska åka iväg och åka skidor, romme med klassen, språkresa och massa mer.

Litte om igår då. 
Då åkte jag och Michaela in till Hötorget för att titta i affärer. Köpte ett linne och tre nagellack. Nagellacken känns mest onödiga, vet inte riktigt varför jag köpte dom då jag inte ens behöver flera. Aja, de var fina och det oranga lyser svagt i mörker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback