Utbytesresa????


Hej hej!
Idag började vi klockan 8 med ett matte prov så har varit vaken jätte länge idag, så nu är jag jättetrött. Men matteprovet gick bra. Hatar precis efter ett prov när man pratar med flera om vad man fått för svar och man upptäcker att man svarat fel på flera uppgifter, vilket jag gjorde. Vi hade även franska idag och på den lektionen fick vi ett papper om att man kan åka på utbytesresa till Frankrike någon gång i Mars. Skulle verkligen vilja göra det fast lappen måste vara ifylld och inlämnad imorgon (egentligen idag). Tänk om man hamnar hos en familj som verkligen inte kan engelska och jag kan ju inte mycket franska, så kommer jag inte ens kunna kommunicera med familjen eller eleverna där. Fast man kanske lär sig rätt mycket då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback