Corepass

Hej, idag var jag ju såklart i skolan, vi började 9.40 och slutade 14.00 så när jag kom hem pluggade jag tillsammans med Josefine fast det blev så mycket gjort. Jag läste istället nyheter om vad Obama gör i stockholm och tittade på andra bloggar, så tror jag måste plugga klart ikväll istället. Nu har jag ätit middag och ska strax åka iväg på ett corepass, har nämligen köpt ett kort på Medley nu så att jag kan träna innomhus när det blir lite kallare ute. Så ska försöka gå på några pass där varje vecka och kanske springa på springbandet uppe på gymmet. Annars brukar jag ju köra några övningar från blogilates hemma fast tycker inte det är kul att köra dom själv och har typ gjort dom flesta. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback