Den andra september

Katten på gården som alltid följer efter en och brukar stå utanför vår tomt.

Sätter mig såklart framför datan när jag kommer hem istället för att plugga som jag egentligen borde göra. Jag har 45 franska glosor tills imorgon och vet inte riktigt hur jag ska lära mig alla, och på frdag har vi prov i juridik så det måste jag sätta igång med. 

Idag är det Isaks födelsedag och han fyller 13 år fast vi firade honom igår så det blir inge fika idag. Haha kommer ihåg när jag fyllde 13 år, tyckte det var as coolt och kände mig jätte stor för att jag hade fyllt "tonåring". Men när man tittar på alla 13 åringar idag så är de väldigt små, men det är säkert vi som går i 1:an i alla 3:ors ögon på gymnasiet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback