Helgen

I fredags hade vi vårt första juridik prov och det bestod av 78 påståenden man skulle välja ut varav 26 av dom var rätt. Tycker att provet var rätt svårt men hoppas det gick bättre än vad det kändes. Efter skolan åkte jag in till stan med några i klassen och så hade vi nollning på T-centralen. Av det jag hört om nollningen så trodde jag det skulle vara jätteläskiga saker man skulle göra, men vi fick rätt lätta och mest roliga saker. Det som var synd var att mitt lag förlorade fast vi fick aldrig något straff så det var ju skönt.

Igår kväll var jag bara med Michaela, Josefine och Frida och vi sov hos över men gjorde inte så mycket. Alla vi var väldigt trötta och vi behövde gå upp rätt så tidigt i morse för Frida skulle iväg. Imorgon är det skola igen och jag orkar verkligen inte med engelska som vi har och alla läxor som jag inte gjort än.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback