tjugonde september


God morgon!
Äntligen är det den sista skoldagen för den här veckan och om några timmar har vi helg och man kan sova ut. Har varit trött varje dag hela den här veckan och känns även som om jag håller på att bli sjuk, så ska sova mycket nu innan skolan börjar igen på måndag så att jag inte har lika ont i halsen då.

Just nu har jag precis ätit klart frukost (det där uppe ↑) bestående av filmjölk, lite klickar jordgubbsylt och min flingblandning som jag gör ibland. Längtar tills det kommer snö ute och man köper hem massor av pepparkakor, för jag brukar alltid ha det i min fil på morgonen. Det är så gott! Så nu vill jag att vintern ska komma för gillar inte hösten då det blir mörkt, äckligt väder och kallare ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback